måndag 18 februari 2008

Nybörjare

Nu ska jag börja blogga...

Hur ska det gå nu då? Jag är inte så orolig för att jag inte kommer ha nått att skriva, mer för att jag inte ska hinna... Gör ett försök, blir det bara den här gången spelar det väl ingen roll då har jag iaf provat :)

Annars har kvällen varit bra...

Mitt i maten blev Wilma kissnödig, följde med henna på toa och när jag kom tillbaka satt Frida med benen i kors på bordet, PÅ BORDET, hur kom du dit lilla vän? Nyss var du liten och rörde dig inte alls och nu sitter du på bordet... Middagen fortsätter och precis när vi är färdiga halkar samma lilla Wilm ner från storasyrrans knä och slår upp ett jack i läppen, blod överallt. Lugnar ner sig med filmen Bilar i soffan där hon somnar -sittades med huvudet vilande i handen. Lilla pilessan :)

Så kan det gå en tisdagkväll...

Inga kommentarer: