onsdag 21 maj 2008

Onsdagkväll

Att sätta betygen gick sådär...

Jag och Jonas skulle träffats 11.30. När klockan var 12.45 och Jonas hade haft en gymgenomgång, varit och köpt mat och ätit maten skulle han bara iväg och köpa snus innan vi kunde sätta oss. När klockan var 13.00 tror jag vi satt ner och kunde börja.

Suck!

Så Jonas, om du läser det här så va jag faktiskt lite butterkaka på dig igår :D

Ligger i Linas säng och bara är trött. Jag jobbade på kvällen idag och när jag kom hem klockan 18.00 sov båda tvillingarna redan. Dom hade varit helt totalslut när Tomas hämtat dom på dagis så det fanns inget annat att göra än att lägga dom. Undrar bara när dom vaknar imorgon? Frida har varit uppe en gång under kvällen och jag undrar om hon inte hade lite feber. Märkligt, jag som har avsagt mig alla sjukdomar...

En kall öl i solen på balkongen, jättegod köttfärssås och mys med världens bästa Wilma fick jag iallafall när jag kom hem.

Nu är jag lite nyfiken på vad min bästa-vän-i-värden är på för nån date.... Please call me asap ;)

Hoppas ingen är sjuk imorgon för då ska vi beställa sushi på jobbet. Hurra!

Inga kommentarer: