tisdag 19 augusti 2008

AAARRRRGGGGHHHH

Jag är så sjukt trött på barn. Man får inte säga så när man har tre små underbara kids som jag... Men det skiter jag i!

Jag är trött, trött TRÖTT på gnälliga barn, bajsiga barn, trotsiga barn, febriga barn, skrikiga barn, kladdiga barn, möbler, väggar och lister, att laga mat och fixa mellanmål och allt annat mammagrejs.

Först en vanlig vecka med 15 timmars dagis och resten av alla 10 500 timmar hemma med mamman.

Dagis förresten , det räckte med en vecka där så fick tre av tre feber med tillhörande gnäll och konstant häng i byxbenet :(

Ja iallafall, först en vanlig vecka med jättemycket barn och jättelite tid att göra sånt man vill själv, sen en lördag från 11.30 till jättesent (Tomas spelar fotboll med sina 40+ vänner som alla tror att de fortfarande är 20- och vältränade) och sen en hel söndag pga bakfull Tomas....


Ja men Gud hjälp mig!

Och det värsta är att sen börjar det om...
Den här veckan är jag iallafall inte själv på helgen utan får gå på kräftskiva och också vara bakis på söndag. Kul för mig :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, du kan ju alltid läga ut dom på tradera i nåt klädpaket =)

C.Nilsson sa...

Å jag ska fiska dom på fredag. Men pappsen som brukar vara fullare än mjärdarna. Jag kommer säkert vara bakfull på lördag.
Glöm för guds skull inte kräfthatt, det är ju SÅ snyggt på dig. Kram

Anonym sa...

Jag har en idé om ett vandringspaket för barn: Alltså...de är ju alltid snälla när de är borta...Kan man inte bytlånas var 3:e vecka eller nåt? Skapa ett kontaktnät med, låt oss säga, 10 föräldrar med barn i skiftande åldrar...Ha dem var 3:e vecka o sen byta runt lite...Låter bra va? Skickar över mina på prov till er..okej?