fredag 8 augusti 2008

Bortaställ

Läste just Mattias blogg där han nämner min "drygt 40-åriga man" i ett litet inlägg om Arsenals nya bortaställ.

Tomas hittade den där matchtröjan på Tradera. Det var en fejktröja, Gud förbjude, som såldes av nån Thaipaj men eftersom den inte hade släppts i London än så var han ju såklart tvungen att köpa, en till sig själv och en till Fia. Hem kommer två tröjor i färgerna guld/blå/vinröd och Tomas är nöjd... ända tills den officiella tröjan dyker upp på Arsenals hemsida. Den tröjan är INTE i färgerna guld/blå/vinröd utan GUL/blå/vinröd.

LOL LOL :D

Trött Tomas skickar två negativa omdömen till säljaren och vips så har jag nu TRE negativa omdömen, som jag inte har ett dugg med att göra, på MITT traderakonto.

Lite roligt är det :)

3 kommentarer:

C.Nilsson sa...

Guld, blå och vinröd är inte en tôpp-kombination. Det borde till och med ett Arsenal-fan förstå! Inte färdigpackad än, men om jag får sova på saken så...Ses i morron =)

Anonym sa...

Jag måste komma hem till er snart å se på fotboll med Tomas. Han måste lära mej ALLA regler så jag kan impa på min man =)
Puss min kärlek

Anonym sa...

Söta, rara, gulliga Karin. Ska du blogga aldrig mer? Nu måste du väl ha plogat dig en väg fram till datorn ändå...