onsdag 6 augusti 2008

Semesterbilder i oordning

Tänkte lägga upp semsterbilderna lite snyggt men dom hamnade i värsta oordningen och det blev inte alls som jag tänkt mig. Och jag blir så ARG när jag försöker flytta runt och det bara blir bajs, så det är bäst jag slutar.

Hjälp! Cattis...

Bilderna börjar och slutar iallafall på samma ställe, i Göteborg där vi började semestern med besök hos min älskade lilla mormor och konsert med Bruce. Däremellan är det lite Tyskland, Nyköping, Stockholm, stuga, Köpenhamn, Mariebergsskogen och Lina 19 år :)

Förutom att Wilma försvann på T-centralen i Stockholm och att Theo trillade ner i mammas pool utan simpuffar har semstern varit kanon!

Wilma återfanns skrikandes och sparkandes långt bort på centralen och Tomas the hero dök i och räddade sin son. Hela Happyfamily finns kvar :)























Fia & Wilma påväg till granen...
...där Wilma lämnade sina tuttar till Tomten.




















2 kommentarer:

C.Nilsson sa...

Men Karin din luring. Du VISSTE att det skulle bli fest och åkte till Danmark å shoppa för MIN skull! Du är väl för gullig =)

Anonym sa...

Underbaraste underbara semester.
Men varför köpte ni så lite sprit å öl i Tyskland?