torsdag 21 augusti 2008

Funderingar och nya regler

Har kollat lite på TV nu när jag har haft en massa sjuklingar här hemma och nu funderar jag på...
...varför är inte Ernst bög? Han skulle passa perfekt, liten blandning mellan mysig, feminin och så gillar han tjejgrejer.

...varför har Carlie och Lola näsor som ser ut som små, små snoppar?

...och var det Linda Rosing som hade textat programmet jag såg på TV igår? Kommer inte ihåg vilken kanal eller vad det hette, bara att det var sjukt mycket sär skrivningar.


DumPer:
Tycker det verkar vara en utmärkt idé!

Har bara lite synpunkter och nya regler kring testperioden (glöm inte att my rules is the only rules...)

Så här gör vi: Jag börjar med att lämna mina barn hos dig (jag skickar bara mina egna så det blir bara tre) och hämtar dom strax innan jul, passar dan innan julafton? Blir dom för jobbiga och börjar känna sig som hemma kan du ju alltid kontakta en annan familj i kontaktnätet så du får lite avlastning. Ok?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...vi talade faktiskt just om dessa snoppnäsor häromdagen =)

Anonym sa...

Skicka hela högen vettja...många mattor som ska knytas här siddu.