måndag 23 juni 2008

Fin Wilma och ful tvättstuga

För att undvika fula ord och slagsmål i morse så fick Wilma välja helt själv vad hon skulle ha på sig. Det blev en rosa t-shirt med en glittrig brun ponny på och grå leggings med ett par rosarandiga korta shorts ovanpå. Inte dumt.

Det var läge för en dagens outfit. Hoppas hon har samma kläder på sig när hon kommer hem från dagis så jag kan ta ett kort då!

Det här korten är till dig Catti. Det är min tvättstuga. Det är inget ovanligt med det för det ser alltid ut så här. Bilder på orensad hallonhäck och ostädat hus är på G.
Hoppas det känns lite bättre nu... :D



Wilma och hennes stora kompisar på dagis ska börja på äldreavdelningen till hösten. Jag har tagit på mig att fixa fika till avslutningskalaset och presenter till fröknarna. Va bra, jag som inte har nåt annat för mig...

2 kommentarer:

C.Nilsson sa...

Å herre gud vad fint du har! Vågar inte lägga ut bilder på nån ting efter det här!!!

C.Nilsson sa...

Å det gjorde inget att du svarade på min sida. Hade en ljus stund så jag fattade ändå