fredag 27 juni 2008

Oförstörda barn

Läste nyss Marias blogg. Hon har fortfarande oförstörda barn som inte äter sylt på mackor. Dom äter säkert inte ostbågar till kvällsmat på fredagar heller...

Hon är avundsjuk på mig för att jag har fått åka till London, Paris och Spa fast jag har tre barn.

Jag är avundsjuk på henne för att hon fortfarande har två (av tre) oförstördra barn.

Själv har jag misslyckats totalt på den fronten och har gett upp för länge sen... självklart skyller jag på Pappan :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ludvig har fått godis tre gånger i sitt liv, men han blir spattig som värsta tjackpundaren så det är ICKE att rekommendera.

När får jag komma å hälsa på i ditt fantastiska hus?

C.Nilsson sa...

Min unge är totalförstörd och går runt på cola, Nutella, marsipan och praliner från JamJam. Följden blir att han kallar mig gammal och säger att jag har hängbröst!

Anna sa...

Men vilka underbart söta godisätande barn sen!! Vad rolig du är Karin, man får sig ett gott skratt när man är här o läser =) Kram kram