söndag 22 juni 2008

Nästa års midsommarplaner

Tillbaka i Borgen efter midsommarfirande i stugan med Tomas mamma, pappa och syster med familj. Vi hamnar på nåt konstigt vis alltid där, med dom. Nästa år tror jag vi får hitta på nåt nytt...

...kanske vågra-vägra-midsommar i mysbyxor? Tror det blir jag och Lika, Tomas är självklart med (det är han som är draughtmaster) och Cattis är också bjuden. Förstår att vi måste köpa typ en kartong ostbågar och en massa bubblor till ölmaskinen men sen tror jag vi klarar oss.

Barnen måste ju få ett traditionellt firande så jag tror jag ska engagera några snälla storasystrar.

Så där ja då va planerna för nästa års midsommar klara då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med!!
Men vi kan ju bygga en stång i vår trädgård som barnen kan dansa runt så blir det traditionellt =)

Anonym sa...

Observera att jag skrev VÅR träd gård =)

Karin sa...

Japp, stång och dans för barnen blir det :) Alla nöjda!

Men du, jag har tänkt på det där med sotis...
...vi är ju trots allt särbos och har gemensam vårdnad av barn, hus och trädgård så lite ledsen blir jag om du gifter bort dig, lova att du inte flyttar till Degerfors iallafall... ;D

Jag klarar mig inte utan dig!

C.Nilsson sa...

Tackar ödmjukast för inbjudan. Sa dock nyss till min bror att i år är sista året jag firar något överhuvudtaget. Men om det blir en vacker fallos så kanske...